top of page

Zwroty & Reklamacje
w Miya Home

ZWROTY I WYMIANY

Pomimo dokładania wszelkich starań, abyś był zadowolony z dokonanych  zakupów, zdajemy sobie sprawę, że zakupione produkty mogą nie spełniać Twoich oczekiwań.

Możesz je zwrócić lub wymienić na inne produkty. Na zwrot lub wymianę produktów masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. 

WAŻNE: Produkt powinien być zwrócony w stanie kompletnym i nienaruszonym. Powinien zawierać metki oraz oryginalne opakowanie producenta. Prosimy o dołączenie paragonu/faktury.

Jak wymienić lub zwrócić produkt?

  1. Wypełnij "Formularz zwrotu - wymiany towaru". Jeżeli nie posiadasz formularza - pobierz go z naszej strony.

  2. Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu oraz odeślij na adres:

Miya Home Nataliia Leventseva, 
Dąbrowskiego 75/21, Poznań 60-523

Pamiętaj, że zwrotom i wymianom mogą podlegać tylko produkty w niezmienionym stanie - oznacza to, że produkt powinien wrócić do nas w takim stanie w jakim został do Ciebie wysłany, czyli musi być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym firmowym opakowaniu producenta.

Pomimo, iż nie jest wymagany powód zwrotu lub wymiany, będziemy wdzięczni wypełnienie tej części formularza - z pewnością okaże się to pomocne w doskonaleniu oferty jak i funkcjonowania sklepu.

Po otrzymaniu przez nas przesyłki i rozpatrzeniu wnioskowanego w formularzu działania, niezwłocznie zwrócimy Ci środki na rachunek bankowy lub wyślemy wybrany przez Ciebie produkt.

Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbierania przesyłek wysłanych za pobraniem.

REKLAMACJE

Jak zareklamować produkt?

  1. Wypełnij  "Formularz reklamacji towaru". Jeżeli nie posiadasz formularza - pobierz go z naszej strony.

  2. Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu oraz odeślij na adres:

Miya Home Nataliia Leventseva, 
Dąbrowskiego 75/21,  Poznań 60-523 

Standardowo reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Jeżeli na wniosek producenta proces reklamacyjny będzie wydłużony, poinformujemy Cie o tym.

W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

​Pamiętaj! Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

Pamiętaj! Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbierania przesyłek wysłanych za pobraniem.

Polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa". 

Ważne

  1. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych "za pobraniem".

  2. Prosimy, żeby formularz zwrotu, paragon oraz produkt umieścić w jednej przesyłce.

  3. W formularzu zwrotu prosimy podać dane kontaktowe oraz inne informacje umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. paragon, fakturę, numer zamówienia, itp). Wymagany jest podpis.

  4. W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twój zwrot/reklamacje i w sytuacji uzyskania pozytywnej opinii zwrócimy Ci dokonaną płatność.

W razie pytań lub wątpliwości zadzwoń +48 536 413 945 lub napisz na poznan.miyashome@gmail.com

bottom of page